Tekninen tuki
Rotator Oy:n tekninen tuki palvelee ongelmatilanteissa, käyttökoulutusasioissa ja tuotekehityksessä. On tärkeää, että asiakas saa apua mahdollisiin laiteongelmiin nopeasti ja ammattitaidolla.
Rotatorin tekninen tuki on jaettu koneryhmittäin kuuteen eri sektoriin, joissa jokaisessa asiakkaita palvelee kuhunkin ryhmään erikoistunut teknisen tuen ammattiosaaja.
Soittamalla nopeaa ensiapua ongelmatilanteessa
- Annamme puhelimessa niin sanottua ensiapua ja kartoitamme mahdollista vikaa tai käyttövirhettä sekä yritämme löytää siihen nopean ratkaisun. Jos kyse on koneeseen tai lisälaitteeseen liittyvästä viasta, selvitämme pystyykö ongelman hoitamaan etäyhteyksien avulla, tarvitaanko paikalle lähettää kenttähuoltomiehen vai tuodaanko kone meidän toimipisteeseen korjattavaksi. Kaikki aika mikä saadaan pois koneen seisokeista, on rahanarvoista asiakkaallemme.
Viestintäteknologian kehittyminen tukee teknisen tuen toimintaa
- Koneiden ja laitteiden uusi tekniikka mahdollistaa osassa tuotteita etäyhteyden kautta tapahtuvan diagnosoinnin. Tämä nopeuttaa avun toimittamista huomattavasti.
Teknisen tuen työt eivät rajoitu pelkästään vika-asioihin
- Tekninen tuki opastaa Rotator Oy:n asiakkaita myös laitteiden käyttöön liittyvissä asioissa. Varsinkin nostin, kurottaja ja trukkipuolella käyttökoulutukset ovat yleinen käytäntö.
Päämiehet kouluttavat teknisen tuen henkilökuntaa aktiivisesti
- Rotator Oy:n tekninen tuki kouluttautuu jatkuvasti hallitakseen uusien koneiden tekniikkaan ja käyttöön liittyvät asiat.
Tekninen tuki tekee yhteistyötä myös varustelu- ja korjaamopuolen kanssa
- Koneisiin asennetaan paljon erilaisia lisälaitteita ja niiden ohjausjärjestelmiä. Rotator Oy:n tekninen tuki on mukana suunnittelemassa miten eri lisälaitteet asennetaan.
- Oli asiasi sitten koneen käyttöön, lisälaitteisiin tai vianetsintään liittyvää, ota yhteyttä Rotatorin tekniseen tukeen, me palvelemme teitä ammattitaidolla!
Tekninen tukemme palvelee arkisin klo 8-16. Puhelun hinta 2,53€/min + (pvm/mpm).